24 December 2012

Merry Dinner w/ the DMC Darlings @ TJ Haus

Most anticipated day of the week arrives! Not sure about how they feel but I was certainly very excited.

Titled.... The Last Supper.

It was a day before the proclaimed "End of the World" hence organizer, Zico came up with the dramatic title. It was so nice to see everyone again after so many months. However, I did received good news! A few of us would continue in the same Uni together so we're gonna go through another hell together again. The joy *throws confetti* So excited for March already.

So The Last Supper took place in TJ Haus at SS18, Subang. I was pretty amazed despite the fact that I did do my homework; read some reviews about the place. And from what everyone said, "I didn't know there's a place like this in Subang?" True enough. It is situated in a less happening place as compared to the areas around. When I sat down, I had to say the same thing as well! The place is really nicely decorated and feels extremely Chrismassy. A great place to dine in plus the food was okay with a decent price. If you happen to drop by, the cheese cake is a must try. Couldn't get enough of it!

P1010508

P1010507

P1010505
Random photo decos. Sorry, me iz no professional.

P1010517
My supposedly orgasmic face. I had Chicken Cordon Bleu but I personally loved their Chicken Chop with Mushroom Sauce. Good shit. I had to steal Linyng's meal LOL

P1010521
Organizer couldn't be bothered to be captured.

P1010522
Gentle Giant.

P1010526
Confused duo cos they couldn't understand why is there sucha pretty girl (me) seated in front of them? Hehehehehehe

P1010528
I can't remember what happened but I thought it looks stupid lol

P1010539
Amebaobei cheers to all!

P1010540
Felicia and Ame.

P1010547

P1010550
Their on this million dollar business talk.

P1010548
Oh whyyyyyyyy, iPhone 5, how lovely you are. Good day but goodbye.

P1010570
Chrissy.

P1010571
Their partner in crimes.

P1010573

P1010577

P1010582
Ladies of the nite.

P1010583

P1010584

P1010585
Whoever that took this, phanks for the blur shot.

P1010588

P1010590

P1010591
Cho happy hor!

P1010600

P1010603
What a shame. This is my first photo with Felicia lolololol.

P1010579 (2)
PIRATED SHE! Haven't took a photo together for a very long time :(

photo 1
Ame wuv.

photo 2
Linyng darling & I.

photo 3 (2)
Taken from iPhone 5 front camera. Okay ma.... hor? iPhone 4's front camera is sucha tragic to look at now lol.

photo 5 (2)

Okay so now came the most exciting part of the night, GIFT EXCHANGE. I was so excited and happy because my present was pretty heavy and pretty convincing. Lemme show you how happy I was....

194229_10151344829201422_1991296936_o

664869_10151344829021422_921925086_o

470244_10151344829006422_1515478528_o

Untitled

And then I slowly unwrap.....

411080_10151344829421422_1213581169_o

Untitled
*drum rolls*

Untitled
I opened to this....

Untitled

242020_10151344829711422_228810676_o
This.

That is 6 bottles of 330ml Evian water. I literally... LOL-ed so bad and O.O!!! It was sucha mixed feeling. It is not a useless gift in fact its bloody useful but at the same time you feel a million LOL in you because the gift is so unpredictable? Actually, Zico already told everyone what he was gonna give on the event page. Noone took his words seriously LOLOLOL. So it was actually super obvious but surprising.

One of the rule was even if you don't like your gift, you have to pretend like you like it. I tried....

200969_10151344829906422_1068991953_o

Untitled
Then Zico took out the mini snow globe. "Nahh.. this is part of it too,"

P1010565(2)
I guess it wasn't that bad lolololololol!

photo 4
This is all of us posing with our gifts!

Untitled

Until next time, goodnight all.

V.

22 December 2012

Random: 221212

If there is one word that I gotta describe these few days, it had to be LOVELY.

I used to never understand the hype of Christmas (Everyone I know loves December) but please don't get offended. I am not a Christian and am a typical Chinese who extremely loves Chinese New Year just because of all the red packets and foods. My thoughts did not change until I decided to randomly buy my brother a Christmas gift. Nope, I did not get anything in return. It is the excitement when you choose a gift, the thought of seeing the happy smile on his face makes me so happy.

Untitled

And then the other day when I picked another gift up for my Christmas Family Dinner (which speaking of would be up on the 24th!) with my college mates. I was so excited too! After the gift was wrapped, I looked at it in awe. So much joy and love. But okay la I was so happy because I was pretty damn sure someone would love my present. I honestly thought it was like the best present I ever bought because I was so convinced until a point that I wanted to buy one for myself too... but Love did not allow me to.

LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Kodak moments.

Untitled
I'm surprised with how it had became liddis. I'm not sure if students still assemble there but their surely lucky because they now have shade! Was back to collect my overdue SPM Cert and 1119 cert. So awkward to be back althou I studied there for 12 years?

Untitled

Untitled

Untitled
Bubba Gump for dinner. Treat by LMC.

Untitled

Untitled
But in return, Linyng and I treated her BR Fondue. So we're fair now!!

Now if you would excuse me....

Untitled

V.